flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Великоолександрівський районний суд Херсонської області

Підведено підсумки опитування громадян

29 вересня 2016, 09:21

 

          На виконання рішення Ради суддів України №35 від 12 травня 2016 року в Чаплинському районному суді в період з 12 по 24 вересня 2016 року проводилось опитування громадян (відвідувачів суду) з оцінки якості та ефективності роботи суду за допомогою анонімного анкетування. Також  проводилось анонімне опитування працівників апарату суду.

 

 Анкета опитування відвідувачів містила 3 блоки різних запитань:

1 Блок – загальна характеристика респондента.

Так, в опитуванні взяло участь 11 громадян, з них 9,09% особи 18-25 років, 54,5% - 26-39 років, 27,2% - 40-59 років, 9,09% - 60 років і старше.

27,2% з опитуваних склали чоловіки, 81,8-жінки. Більшість громадян із опитуваних із повною вищою  освітою (45%). Опитувані у суді громадяни у більшості представляли себе (72,7%). Якість роботи суду за 5-ти бальною шкалою більшість респондентів оцінила як добру – це 63,6% із опитуваних, 27,2% - оцінило роботу суду на відмінно, 9,09% - задовільною.

2 Блок – основна частина-оцінювання за вимірами якості.

В даний блок увійшли питання із можливості громадян дістатись до будівлі суду, облаштування будівлі суду засобами для полегшення користування послугами мало мобільною групою населення, комфорт перебування у суді, наявність інформативної бази для населення, якість роботи суддів та працівників суду.

Так, 11 респондент із 11 опитуваних цілком легко знайшли будівлю суду і не зазнали перешкод до її доступу. Більшість громадян вважає, що дістатись до приміщення МГН досить нелегко.

11 опитуваних громадян вважають графік роботи канцелярії досить вдалим для вирішення своїх справ у суді. Більшість громадян вважають перебування у суді комфортним. Наявність інформації на інформативних стендах та вивісках є досить достатньою, про що свідчать 11 опитуваний респондент із 11.

       Щодо дотримання термінів судового розгляду, то 9 громадян вважають ,що строки розгляду справ розумні.

 3 Блок – зміни та рекомендації.

Коли мова йшла про підвищення якості роботи суду, то респонденти розподілили виміри якості, які слід покращити в першу чергу таким чином:

1.Доступність суду

2.Зручність та комфортність.

3.Повнота та якість інформації

4.Дотримання термінів судового розгляду

Пропозиції, які найбільш часто висловлювались громадянами для покращення роботи конкретно нашого суду, були такими:

-         зробити доступ  для людей з обмеженими можливостями

-         зробити паркову для автомобілів

-         покращити комфорт перебування в будівлі суду, WI-FI

 

 Анкета опитування працівників апарату суду містила 9 блоків різних запитань:

1 Блок – умови праці в суді.

Так, в опитуванні взяло участь 8 працівників апарату суду, із них 8 -повністю задоволені умовами праці, стилем управління голови суду та стилем управління керівника апарату суду.

Забезпечення канцелярськими товарами, картриджами позитивно оцінили-5 працівників, задовільно-3.

 Безпека у приміщені суду-задоволені-5 працівників, не задоволені-3.

2 Блок – Чи не виникало у Вас відчуття, що навіть за умов фінансування та матеріально-технічного забезпечення суду умови могли б бути кращими( тобто наявні ресурси використовуються не зовсім правильно та раціонально)?

Досить часто виникало таке відчуття-3 відповіді.

Інколи виникало -5 відповідей

3 Блок – оцінка голови суду.

Позитивно оцінили-7 опитуваних

Важко надати відповідь -1 опитуваний

4 Блок – оцінка керівника апарату  суду.

Позитивно оцінили-7 опитуваних

Важко надати відповідь -1 опитуваний

5 Блок – оцінка зборів суду.

Позитивно оцінили-4 опитуваних

Важко надати відповідь -4 опитуваних

  Взагалом робота суду як відвідувачами так і працівниками в більшості оцінена позитивно.

 

Керівник апарату суду                                         О.А.Байбуза