flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Великоолександрівський районний суд Херсонської області

Підсумки опитування відвідувачів суду

09 січня 2019, 13:53

«Підведено підсумки опитування відвідувачів щодо якості функціонування Чаплинського районного суду Херсонської області»

Відповідно до наказу голови Чаплинського районного суду Херсонської області протягом грудня 2018 року проведено опитування відвідувачів щодо якості функціонування Чаплинського районного суду Херсонської області за допомогою «Анкети опитування відвідувачів щодо якості функціонування Чаплинського районного суду Херсонської області». Опитування проводилось шляхом самостійного заповнення анкети відвідувачами та поміщенням її у скриньку, тобто було анонімним.

Так, в опитуванні  взяло участь 18 чоловік, з них 4 чоловіки та 14 жінок.

Вікова категорія: від 18-25 років – 1 чоловік, що становить 5,6 % від загальної кількості респондентів; від 26-39 років – 9 чоловік, що становить 50% від загальної кількості респондентів; від 40-59 років – 4 чоловіки, що становить 22,2% від загальної кількості респондентів; від 60 років і старше – 4 чоловіки, що становить 22,2% від загальної кількості респондентів.

Рівень освіти: середня та неповна середня – 27,8 % від загальної кількості респондентів; базова вища – 11,1 % від загальної кількості респондентів; повна вища - 55,6% від загальної кількості респондентів; середня спеціальна - 5,6 % від загальної кількості респондентів. 7 чоловік з 18 опитуваних мають вищу юридичну освіту, що становить 38,9 % від загальної кількості респондентів.

Більшість опитаних громадян проживають у населеному пункті, де розташований суд, зокрема 72,2% від загальної кількості респондентів.

Серед відвідувачів суду, які взяли участь в опитуванні 5,6 % від загальної кількості респондентів вважають себе заможними; 77,8% від загальної кількості респондентів вважають себе людьми середнього статку; 11,1%  від загальної кількості респондентів вважають себе людьми нижче середнього статку; 5,6 % від загальної кількості респондентів вважають себе бідними.

Серед відвідувачів суду, які взяли участь в опитуванні 72,2 % від загальної кількості респондентів у суді представляли особисто себе (позивачі, відповідачі, свідки, потерпілі); 61,1%  від загальної кількості респондентів брали (беруть) участь у цивільному процесі; 16,7% від загальної кількості респондентів брали (беруть) участь у кримінальному процесі; 22,2% від загальної кількості респондентів брали (беруть) участь у всіх видах судочинства. Разом з цим, 50% від загальної кількості респондентів загалом обізнані із роботою судів та суддів в цілому.

Під час дослідження якості роботи суду за 5-бальною шкалою встановлено наступне.

Так, загалом громадяни, які взяли участь в опитування вважають роботу суду відмінною, у зв’язку з чим при опитуванні за 5-бальною шкалою проставили 5 – відмінно 72,2 % від загальної кількості респондентів; 22,2% від загальної кількості респондентів оцінили роботу суду на 4; 5,6%  від загальної кількості респондентів оцінили роботу суду на 3.

Під час дослідження відповідей щодо доступності суду встановлено наступне.

Так, 50 % від загальної кількості респондентів обрали відповідь 5 – цілком так щодо зручної можливості дістатися до суду, паркування автомобіля, отримання необхідної інформації, щодо графіку роботи суду тощо; 38,9 % від загальної кількості респондентів оцінили роботу на 4 бали, зокрема щодо паркування автомобіля, щодо графіку роботи канцелярії суду; 11,1% від загальної кількості респондентів оцінили роботу суду на 3 бали, зокрема щодо зручності дістатися до суду, паркування автомобіля, графіку роботи канцелярії суду тощо. Окрім цього, більшість респондентів, тобто 55,6 % від загальної кількості респондентів оцінили роботу суду на 1 щодо можливості людей з обмеженими можливостями безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду.

Під час дослідження відповідей на питання щодо зручності та комфортності перебування у суді встановлено наступне.

Так, 83,3% від загальної кількості респондентів обрали відповідь 5 – цілком так, зокрема, щодо достатності зручних місць для очікування та оформлення документів, вільного доступу до побутових приміщень (туалету), чистоти та прибраності приміщення, освітлення приміщення; 11,1 % від загальної кількості респондентів обрали відповідь 4 щодо зазначених критеріїв зручності та комфортності; 5,6% від загальної кількості респондентів утримались від надання відповідей на питання даного блоку.

Під час дослідження відповідей на питання щодо наявної у суді інформації встановлено наступне.

Так, 55,6% від загальної кількості респондентів обрали відповідь 5 – цілком так, зокрема, щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, правил пропуску в суд, справ, призначених до розгляду, зразків документів, порядку сплати судових зборів; 27,8% обрали відповідь 4 на вказані вище питання; 16,7% від загальної кількості респондентів утримались від надання відповідей.

Під час дослідження відповідей на питання щодо сприйняття роботи працівників апарату суду встановлено наступне.

Так, 61,1% від загальної кількості респондентів обрали відповідь 5 – цілком так про те, що працівники суду старанно працювали, однаково ставилися до всіх незалежно від соціального статусу, є професіоналами своєї справи, виявляли доброзичливість та бажання допомогти; 22,2% від загальної кількості респондентів обрали відповідь 4 щодо критеріїв, зазначених вище; 16,7% від загальної кількості респондентів утрималися від надання відповідей на дані питання.

Під час дослідження відповідей щодо дотримання строків судового розгляду встановлено наступне.

Так, 44,4% від загальної кількості респондентів обрали відповідь 5 – цілком так щодо вчасності початку судового засідання, врахування побажань під час визначення дат судового засідання, своєчасного отримання судової повістки, обґрунтованості затримки перенесення слухань у розгляді справи; 33,3% від загальної кількості респондентів обрали відповідь 4 на вказані вище питання; 5,6% від загальної кількості респондентів обрали відповідь 3; 16,7% від загальної кількості респондентів утрималися від надання відповідей на дані питання.

Під час дослідження відповідей на питання щодо сприйняття роботи судді встановлено наступне.

Так, 72,2% від загальної кількості респондентів обрали відповідь 5 – цілком так, зокрема, щодо неупередженості та незалежності судді, коректності, доброзичливості та ввічливості, належної підготовки до справи та знання справи,  надання сторонам можливостей обґрунтувати свою позицію, дотримання процедури розгляду; 11,1% від загальної кількості респондентів обрали відповідь 4 на вказані вище питання; 16,7% від загальної кількості респондентів утрималися від надання відповідей на дані питання.

Під час дослідження відповідей на питання щодо судового рішення встановлено наступне.

Так, 44,4% від загальної кількості респондентів своєчасно отримали повний текст рішення по справі; 55,6% від загальної кількості респондентів утрималися від надання відповідей на дані питання або розгляд справи ще не завершився.

 

 

Керівник апарату суду                                                                                                   О.А.Байбуза